NOTTING HILL

Det är mörkt ute, depressionen kommer infinna sej inom kort om inte solen börjar titta fram om dagarna snart. Man orkar inte längre gå ut bara för att, man föredrar att stanna hemma framför TVn med en varm filt. För att man är slutkörd. Det går för mycket tid till skolan, massor av tid till stallet och jag prioriterar värdefull tid med Jacob. Och egentid, hur ofta tjatas det inte om egentid? Det finns liksom ingen tid över. Så hur ska jag göra för att få tid till mina vänner, de som alltid varit så viktiga för mej? Jag håller på att tappa greppet, tappa kontaken med alla dem som gjort mej till den jag är idag. Fan.

Godnatt! /Elin

Kommentarer
Postat av: Ellinor Grönqvista

det är riktigt svårt att få en balans mellan vänner och pojkvän, det har jag också märkt, tycker fortfarande det är riktigt jobbigt, men du klarar det elin :) <3

2011-02-16 @ 12:15:59
URL: http://nattstad.se/absoluteellinor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0