NOTTING HILL

Det finns fyra typer av människor som ser bra ut; söta, snygga, vackra och sexiga. Och nu pratar jag inte om sättet man klär sej på eller vidare, utan om ansiktet. Oftast lutar man faktiskt mest mot en av dem. Jag menar, vem kallar Angelina Jolie för söt? Oftast säger man bara "han/hon va snygg", men har ni tänkt på på vilket sätt personen är snygg på?

           Söt                                    Snygg
           Liten, gullig, charmig          "Tilltalande" utseende, inte extrem åt något håll

           Vacker                              Sexig
           Moget, lugnt ansikte          Ja, det säger väl sej själv

            
            
                                        Olika typer av "snygghet"

Det är ju olika hur man vill uppfattas, vissa tycker att de se alldeles för "gulliga" ut, och vissa tycker kanske att de skulle vilja ha lite mjukare drag i ansiktet. Själv vill jag helst vara vacker, sådär "girl next door"-vacker. Men tyvärr föddes jag inte med de där härliga, vackra dragen. Vad säger ni, vad vill ni helst vara? Och håller ni med?
Puss! /Elin

Kommentarer
Postat av: jessica

Man vill vara vacker eller söt! :D tycker jag iallafall (: Snygga finns det tillräckligt av.. :)

2011-02-10 @ 22:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0