DET ÄR OKEJ ATT SPÅRA UR

Jag är så sjukt trött på mig själv! Jag känner mig fet, hittar inga fina kläder, håret ser ut som ett fågelbo, jag är sjukt blek, några naglar har jag definitivt inte, skolan bryr jag mig inte ett skit om, kan inte sova på nätterna.

Allt detta gör mig på väldigt dåligt humör, och det dåliga humöret går ut på mina vänner och på min familj. Jag vill bara säga förlåt och det kommer snart ändras!

Nästa torsdag får jag pengar vilket betyder att jag ska shoppa och sola. Dagen efter, på fredagen, då färgar jag mitt hår mörkbrunt. Jag ska försöka komma till gymmet MINST fyra gånger i veckan, köpt medel till naglarna så dom växer och blir starka.

Jag har då bara två problem.. att jag inte bryr mig om skolan och att jag vaknar på nätterna. När jag känner att mina kläder sitter bra, jag kanske har blivit lite smalare, har fina naglar, då blir jag på bra humör och då kanske det blir roligare med skolan. Just nu känns det bara PISS.

Att jag inte kan sova på nätterna kan inte lösas, det handlar om känslor som man bara inte kan ta bort, men jag ska försöka bearbeta dom känslorna så bra jag kan.

Jag menar inget illa mot mina vänner eller min familj, jag mår dåligt över mig själv och det ska inte behöva gå ut över er. Förlåt! Ska verkligen skärpa mig.

puss / emmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0