KALLT & TRÅKIGT

Om någon skulle vilja med kompis med elin, då vill jag bara säga en sak. Tro inte att ni inte ska behöva vänta på henne! Hon är den SEGASTE person jag känner. Det kan ta henne flera timmar för att göra något litet som att göra ve sig lite snabbt. Jag undrar verkligen hur hon lyckas med detta. Hon måste göra något annat samtidigt, för det tar inte flera timmar.

Varför jag skrev detta va för jag sitter just nu och väntar på henne. Vi skulle hitta på något idag men ja, klockan är halv åtta och jag tror hon står i duschen för hon svarar inte. Och om hon står i duschen nu, så betyder det att hon ska göra ve sig sen, vilket betyder att jag kommer inte träffa henne idag..

Nu sticker jag snart och gör något annat, klarar inte av att sitta hemma och vänta på någon. Puss!/emmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0