GRATTIS BÄSTAVÄN !

Det började för 2 år och 4 månader sen. Det va på vår mediainriktade konfirmations grupp. Där träffade jag elin för första gången. 

                     

Vi kom fram till att vi bodde rätt nära varandra så vi tog bussen hem tsm efter varje konfa träff.            

                               

Efter några månader började vi fika innan, alltid på espresso house och vi kom varandra jävligt nära.

                    

          Efter det har vi gjort allt tillsammans. Bra och dåliga saker, och rätt mycket skämmiga saker.. 

                            

Visst, vi har bråkat några gånger. Vissa gånger har jag velat döda dig. Men vi hittar alltid tillbaka till varandra.

                            

Tack för allt jag har upplevt med dig, inte ångrat något ( inte vad jag kommer ihåg iaf)

 




                                  Älskar dig, grattis på födelsedagen!
              

Puss / emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0