GLITTRA

Jag vill ha plattare mage. Mindre armar. Smalare näsa. Finare händer. Större bröst. Rakare hår. Längre ögonfransar. Mindre midja. Smalare axlar. Bredare höfter. Bättre hy.
Men det spelar ingen roll om jag så tränat tills jag spydde, slutade äta tills jag tynade bort eller la mig under kniven. Jag är jag, och hur missnöjd jag än är, så är det inte mycket att göra åt. Jag jobbar med att acceptera vem jag är och kroppen jag fötts med. Men det börjar gå framåt, mycket tack vare Jacob. Tack älskling.

Puss! /Elin


Kommentarer
Postat av: Daniel

haha, jävlar vilket attentionwhore.

2011-03-31 @ 14:18:00
Postat av: jessica emgård

Du ska inte behöva vara missnöjd med dig själv Elin! :) du har riktigt fint hår, jag hade gärna bytt med dig! och du är söt! sen är det insidan som du kommer långt med och du är en riktigt härlig tjej! :) inte för att jag känner dig så bra, men du verkar vara det iallafall! tycker du ska se dig själv som andra ser dig ;D <3 kram!

2011-04-01 @ 22:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0