SKINNY LOVE

Jag är arg, så jävla arg på mej själv. Jag förstår inte hur jag fortfarande, efter ett och ett halvt år, kan påverkas av en person jag för länge sedan lagt bakom mej. Jag trycktes ner till bottnen, och mitt självförtroende kom med mej. Jag insåg att människor är falska. De kan säga hur många fina saker som helst, och ändå överge dej inom kort. Det var vad som hände då, och jag har aldrig haft så ont som under den tiden. Därför litar jag inte på vissa människor längre, för min magkänsla säger mej hela tiden att allt kommer att upprepas om jag inte passar mej. Det är därför jag har svårt att ta åt mej av komplimanger, och har ett ganska stort bekräftelsebehov. För när jag trodde att jag var som mest älskad, lämnades jag. Och jag vill inte vara med om det igen.

Puss! /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0