SKINNY LOVE

Vet att många av mina vänner läser bloggen, så tänkte att detta var rätt att plats att "annonsera ut" mina smycken på. Igår när jag rensade hittade jag massvis med smycken jag inte ville ha längre av olika anledningar, lite fick mamma och lite slängde jag, men några smycken finns kvar. Är det någon som vill ha dem (gratis alltså) så hojta till, annars slänger jag dem!


Rätt så stora öronhängen i silverimitation


Jättesöta rosa "plopp-öronhängen" i plast (större än de ser ut på bilden)


Blått armband i plast


Brunt skinnarmband med bronsfärgade nitar


Pärlarmband i plast i tre rader

Som sagt, bara säg till!
Puss! /Elin

(förinställt inlägg, för tillfället är jag på jobbet)

Kommentarer
Postat av: Juuuliiiaa!

läder tack :)

2011-03-13 @ 09:52:01
URL: http://justmytrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0